Wypożyczalnia Samochodów

+48 660 505 474Infolinia od 8:00 do 22:00

Wypożyczalnia Samochodów Gdańsk - Lotnisko

W związku z dynamicznym rozwojem Naszej firmy oferujemy Państwu również odbiór samochodu z lotniska w Gdańsku. Wypożyczalnia samochodów Odkryj-Auto oferuje szeroki wybór samochodów dostępnych na lotnisku w Gdańsku. Od samochodów klasy A jak Ford Ka czy Fiat 500 po 9-osobowe mini busy typu Opel Vivaro czy Renault Trafic. Nasza wypożyczalnia obsługuje lotnisko im. Lecha Wałęsy w Gdańsku. Kierowca podstawia Państwu samochód niedaleko terminalu, następuje podpisanie umowy, które trwa około 3 minuty i auto jest oddawane do Państwa dyspozycji. Wymagamy minimum formalności: dowód osobisty, minimum rok ważne prawo jazdy (użytkownik musi mieć skończone 20 lat) oraz karta kredytowa. Kaucja i płatności za wynajem są rozliczane przy podpisaniu umowy.

Dojazd z lotniska do centrum Gdańska zajmie Państwu około 25 minut. Tyle samo zajmie Państwu podróż samochodem do Sopotu czy Gdyni. Na terenie miasta znajdują się liczne zabytki architektury, działa w nim wiele instytucji i placówek kulturalnych. Istotne zabytki Gdańska znajdują się na Głównym Mieście (Ratusz Głównego Miasta, Dwór Artusa, Dom Uphagenów) i Starym Mieście (Wielki Młyn, Ratusz Starego Miasta, kościół św. Katarzyny), główne znajdują się wzdłuż Drogi Królewskiej reprezentacyjnej ulicy Gdańska

Opinia Klientów

Biuro Gdańsk - Lotnisko liczba ocen 36 ocena 4.83 / 5

zdjęcie: Opel Astra "Wszystko szybko, sprawnie, bez najmniejszych problemow. Polecam :) "

Marek

zdjęcie: Renault Clio "Wszystko super od rezerwacji po odbiór auta. Skorzystam ponownie. POLECAM. "

Aleksander

Meeting point Gdańsk - Lotnisko

Telefon: +48 660 505 474
Mail: biuro@odkryj-auto.pl
Dlaczego Odkryj-Auto?
Szybka rezerwacja on-line
Zarządzanie rezerwacjią on-line
Bezpłatne anulowanie rezerwacji
Obsługa klienta 24h

“Pełny profesjonalizm. Po raz kolejny byłem miło zaskoczony. Tym razem zadzwoniono do mnie żeby upewnić sie czy napewno punkt odbioru i zwrotu auta to dworzec w Rzeszowie. Po poinformowaniu, że to mój błąd przy rezerwacji online lub jakikolwiek inny załatwiono sprawę od ręki. Zaoszczędziło to mi sporo kłopotów. Dziekuje! Jesteście extra!”

Marek Markiewicz

25-06-2017 - (Rzeszów - Lotnisko)